Rösta

Wednesday, February 25, 2015

Flyttar!

Tar en liten paus från "Dejtingsidotestet" men ni ska veta att det är tre stycken sidor som testas i nuläget och det är


  • Mötesplatsen 
  • C-Date
  • Ashley Madison "Our married dating services work. We are the most successful website for finding cheating partners" 
Jag var bara tvungen att testa sista:P Men det lägger vi på is tills jag har varit inne ett lite längre tag för att ge en bra bedömning. 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Inläggets primära innehåll handlar om att jag ska flytta! Det som är lite svårt när man flyttar är att vart ska alla kinky saker ta vägen? Min lösning har varit att de befinner sig längst ner i en flyttkartong med lite andra saker ovanför för att då täcka allt kinky. Det som är det jobbigaste att jag har en piska som är nästan för lång för att åka ner i kartongen... Men det ska gå! Jag har markerat sidan av lådan med en smart liten symbol så att jag ska kunna se exakt vart lådan är hela tiden. Så om flytthjälp säger "ska jag öppna denna?" då kommer en flygande Badtz och slänger sig över lådan. 

Det kommer dock vara väldigt skönt att flytta in i en ny lägenhet. Det kommer också skapa flera möjligheter till "lek". Har funderat en längre tid över hur jag kan optimera ett skrivbord så att det också kan användas som någon slags bondage beläggning. Exempelvis: : 


Något i den stilen i sidan av skrivbordet kanske går. Får kanske anlita en Dominant/Undergiven snickare eller en vanlig snickare med "Don't ask" inställningen. 

Då ska jag återgå till mitt packande! 

No comments:

Post a Comment