Rösta

Tuesday, February 24, 2015

Vilken är den bästa dejtingsidan för dominanta män? Del 2

Eftersom jag nämnde att jag förmodligen skulle pröva mig på andra dejtingsidor så har jag nu skapat ett konto på Mötesplatsen. En av de mest kända dejtingsidorna inom Sverige och kanske norden "vet ej". Jag har skapat ett konto men vi har ett litet problem... Sidan har funktioner som kräver att man betalar för ett VIP medlemskap.


Jag menar det är ju klart 149 kronor är populärast men då har vi 6x149 som då blir 849SEK. Det är ju nästan 1000kr för att pröva på en dejtingsida. Är jag villig att lägga ner så mycket pengar på mitt lilla experiment. Eller kommer jag HITTA KÄRLEKEN som alla reklamer säger. Därför får inte någon ett betyg på denna sida förrns jag har bestämt mig för pengarna. 


No comments:

Post a Comment