Rösta

Monday, March 16, 2015

Slav IVAR

Jag ska bli bättre på att skriva inlägg jag lovar!!

Är fortfarande mitt uppe i flytten och idag handlade jag en del på IKEA. Jag har verkligen börjat fundera på om det finns några möbler som är lätta att anpassas till BDSM. Något som är väldigt simpelt att göra är att ta ett bord, vända det upp och ner och binda slaven runt varje stolsben. Vid det här laget kanske personer börjar märka att jag gillar när mina tjejer är på alla fyra "favoritposition".

Men en stol måste väl ändå vara något som är riktigt bra för BDSM. Nu kommer IVAR!

Stolen skriker bara för att bli använd!! Undergivna Ivar, jag tänker nästan direkt att bara borra ett hål i mitten av stolen. Då kan föremål åka in och vätska åka ut, rätt simpelt på ett sätt. Sedan kan stolen vändas och slaven kan bindas fast på alla möjliga vis! Det kanske blir så att jag köper mig en Ivar och pimpar upp den så att den verkligen blir en "SlavStol";)

No comments:

Post a Comment