Rösta

Sunday, February 22, 2015

Del 2!

Fortsättning på den härliga fredagen!

Allt stearin var nu borta och rumpan var väldigt röd. Väl uppe testade jag henne lite "jag tycker det är viktigt att slavar ska kunna kommunicera". Jag frågade lite simpla frågor om vilka sätt hon kunde tillfredsställa mig på. Hon var väldigt duktig och svarade på alla frågorna. Om hon inte gjorde det fick hon mera smisk och jag sa åt henne också att tacka för smisket vilket hon gjorde.

Efter smärtan tyckte jag att J hade varit så pass duktig att hon fick komma. Då åkte den stora vibratorn fram och jag ställde frågan "vad ska du göra innan du kommer?" "Jag ska be om lov" svarade J. Jag särade på hennes ben och satte på vibratorn. Det tog inte lång tid innan hon bad om att få komma och det fick hon. Jag fortsatte tillfredsställa henne och hon kom en andra gång utan att be om lov. Det var nog väldigt svårt att göra det för att hon hade hamnat i någon sorts orgasm liknande trans:P Jag tyckte ändå att hon förtjänade den andra och bestraffade inte henne för det.

När det var min tur att komma tänkte jag fört så J att suga av mig och sen komma i hennes mun. Men jag var väldigt sugen på att knulla henne så det blev att komma i henne istället. Allting var väldigt skönt och en av mina bästa BDSM erfarenheter.

De uppdragen jag har gett J är att:

+Skicka sexiga sms
+Lägga upp märkena jag har orsakat

Jag har inte kommit på en bra bestraffning om inte detta händer men det får jag fundera ut. Jag vet att J har väldigt svårt för klädnypor på brösten!

No comments:

Post a Comment