Rösta

Monday, February 23, 2015

Vilken är den bästa dejtingsidan för dominanta män?

Som den tidigare rubriken lydde var det hur killar hittar undergivna kvinnor som nu har förvandlats till den stora "Dejtingsidotestet"working title.

5/10

Motivering ska ni självfallet få av mig. För det första är inte hemsidan anpassad för att hitta undergivna tjejer. Det är då en vanlig dejtingsida...men! 

Det som utmärker okcupid lite är deras frågor. När man skapar en profil får man då ett antal frågor som ska svaras på för att kunna matchas bättre med tjejer. Jag tänker nu skriva ner lite av dessa frågor som ni får själv bedöma! 

  •  Would you like to receive pain during sex?
  • Would you ever consider cutting a partner (who asked for it) in sexual play?
  • Would you ever engage in a sexual activity you didn't enjoy, just because your partner did?
  • Suppose you have an attractive cousin, and the cousin is also attracted to you. Suppose both you and your cousin are adults. Would you have non-procreative sex with your cousin?
  • Is your ideal sex rough or gentle?
  • Do you think you could ever enjoy being humiliated as part of a sexual experience?
Där har ni gott folk, det är då lite av de frågor som kan hittas på okcupid. Detta gör att det faktiskt går att hitta tjejer som är lite mera kinky än andra. Sen frågan om man skulle kunna tänka sig ha sex med sin kusin där kan man ju dra gränsen. Varför jag ger sidan sämre betyg än darkside är för att utbudet är väldigt begränsat. Det känns som att okcupid då inte har slagit igenom i Sverige. Annars är sidan väldigt snyggt gjord "vet inte varför det skulle spela någon roll". Men då är mitt tips att gå in på sidan och svara på de frågor som du känner passar dig rent sexuellt och vem vet! Du kanske hittar någon med samma intressen. 

3/10

Jag hinner såklart med den glada pannkakan också. I min erfarenhet har jag absolut inte haft någon tur alls med undergivna tjejer. Happypancake är då väldigt stort i Sverige och det finns ett väldans hav med tjejer att välja på. Jag har använt tjänsten och pratat med en del tjejer som har verkat trevliga men i slutändan så har det inte blivit något. Hemsidan är rätt straight forward, det finns bilder på tjejer --> fyll i lite random saker du söker i en tjej ---> matcha. Sen har du en lista med tjejer som du kan välja att skriva till. Sidan är inte alls lika bra som okcupid enligt mig men det kan vara den simplistiska egenskapen av sidan som lockar allt folk. Eftersom jag har verkligen börjat gilla att skriva min lilla blogg har jag då utfört ett litet experiment. Jag har skrivit in på min profil att en av mina intressen jag har är "BDSM". Vem vet det kanske dyker upp en tjej som är nyfiken och nappar på just den lilla textraden. Men i helheten får tyvärr happypancake en enstaka trea i betyg från fabror badtz. 

Det känns som att jag behöver då fortsätta min studie och prova andra dejtingsidor också! Vilken är nästa på tur tro? 

No comments:

Post a Comment