Rösta

Sunday, February 22, 2015

Hur hittar man en undergiven tjej?

Som titeln lyder tänkte jag försöka hjälpa de manliga läsarna lite! "I AM HERE TO HELP"

Jag brukar använda mig av en del dejting sidor och det inkluderade Badoo och Tinder förr i tiden. Jag har träffat tjejer från båda platserna men tröttnade rätt så snabbt. Både Badoo och Tinder är ju inte direkt någon mötesplats för kinksters som mig. Jag har dock sett några bilder med tjejer med handklovar och lite olika undergivna drag men det går inte vara säker på om de verkligen är undergivna om man inte frågar.

Den platsen som jag har haft mest tur har faktiskt varit Darkside.se. Jag kan dra lite betyg här under!

6/10

En sexa! Det som är lite jobbigt är att det är så himla stor del killar gentemot tjejer. Idag är det 17597 tjejer på DS och så måste man räkna bort de som är upptagna såklart. Sen är det 44567 killar på DS, "statistiken är tagen från idag". Då tar vi och använder oss av vår gymnasie matte och vips = 28%~ tjejer på DS i Sverige. Detta medför att tjejerna kan bli nerbombade med mail varje dag. Jag skrev till en tjej som hade startat sitt konto samma dag som jag skrev. Ungefär två veckor senare skrev hon tillbaka att det hade tagit henne två veckor att gå igenom alla mailen innan hon kom till mitt. Då var ungefär hälften av mailen "Söker slynan en dominant man?" eller "Vill du ha min kuk i din lilla slynmun?". Dessa mail ratas nästan direkt, det kan finnas fall då det fungerar men i de flesta fallen nej. 

Istället för att skicka tråkiga mail var lite kreativ! Jag provade skicka en gåta en gång som tjejen skulle då svara på. Jag fick svar av henne och hon lyckades lösa gåtan också. Efter det så väcktes hennes intresse och jag kunde fråga om allt möjligt. Personligen skulle jag absolut aldrig använda mig av nedanstående rader: 

Hur är läget?
Du ser väldigt fin ut. 
Jag gillar din profilbild. 
Har du varit lydig? "Har skrivit det själv och det var den ända gången jag gjorde det...Skrev det på fyllan" 

Som jag skrev tidigare så ska kreativiteten komma ut! 

Hejsan, jag heter NAMN jag fastnade för din presentation när du skriver om ditt intresse att jaga utomjordingar. Själv har jag jagat i väldigt många år och har fångar cirka 20 stycken som finns i min källare. "Ni förstår vad jag menar"

Jag tänker ta ett live exempel som jag provade igår som jag fick napp på:

Jätte snygga starwars inspirerade klädesplagg:D 

hahah skrattade jättemycket vid texten att din katt är the spawn of satan!!

Svar:

Nej men tack:)
Hahaha kan tänka mig

Nu hade jag läst igenom hennes presentation och intervju och hittade något roligt också som jag kunde använda i mitt meddelande. 

Jag tänker att detta inlägg blev väldigt långt och jag gör ett nytt senare om andra dejtingsajter! Men nu är det bara att gå in och ragga!! Gör inte de typiska misstagen och föreställ dig vara i deras situation när du skickar meddelanden så borde det gå an! 

Nu återgår vi till en jobbig jobbvecka "I hate mondays" 

Bye:)



No comments:

Post a Comment