Rösta

Saturday, February 21, 2015

Väldigt bra fredag!

Väldigt händelserik fredag måste jag säga!

Kvällen började med att jag träffade J utanför tunnelbanestationen och vi gick in och handlade lite vin på systemet. Därefter gick vi och handlade på ett av de bättre sushi ställena i Stockholm enligt mig. Sedan vandrade vi hem till mig för att äta middagen vi hade inhandlat. När vi väl tar fram påsen med den goda sushin i märker vi att det finns 3 lådor istället för 2. Det hade tydligen blivit en felbeställning och vi fick hem 10 extra bitar sushi^^ Inte en dålig start på fredagen måste jag säga.

Efter att vi var mätta och belåtna hade jag en liten rolig kväll framför mig med J. Hon ville se på film och efter det "leka". Jag hade lite andra planer och gick fram till henne och tog min hand innanför hennes kjol. På direkten blev hon tyst medan jag började smeka henne mer och mer. Idag skulle det bli rätt så mycket bestraffning för att hon hade inte gjort två uppdrag som jag hade bett henne göra. Min kinky låda åkte fram och jag började ta ut ett antal rep i olika längder. Jag hade planerat lite i förväg hur jag skulle binda J men tyvärr så var den positionen lite för obekväm. Då var det dags att planera om och binda på ett annat sätt som gick bra!

Nu låg hon med huvudet ner i sängen med en naken rumpa högt upp i luften med båda händerna fastbundna i hennes vader. Först började jag smiska henne med bara handen och det tog inte lång tid innan hon for upp i luften med huvudet som jag sedan tryckte ner i sängen gång på gång. Efter ett antal slag med handen blev det bältet som åkte ut. Det var betydligt mera smärtsamt och hon kved och vände sig efter alla slag.

När rumpan var helt röd var det dags att ta fram lite stearin att hälla på rumpan. Jag hade tyvärr inte några bra ljus hemma så det blev de där små runda metalringade ljusen. Det fungerade någorlunda bra men fick ingen reaktion från J. Då var frågan "Hur får man av stearin från rumpan?". Det är då skohornet åker fram såklart! Jag drog upp J med håret och vägledde henne mot golvet och dryckte ner henne på alla fyra. Med skohornet och en rumpa full med stearin blev smiskanded väldigt smärtsamt och J försökte hela tiden undvika det genom att resa sig med huvudet. Det var ett perfekt tillfälle att använda hennes mun och hals. Varje gång hon tyckte att det gjorde för ont och huvudet åkte upp tog jag tag i hennes huvud och tryckte ner min kuk ner i hennes hals och knullade henne en liten stund och sedan tryckte ner henne på golvet igen för att smiska mer.

Det kommer mer av sagan men jag hinner inte nu!!

No comments:

Post a Comment